July 20, 2014

Bolletjeslijst: Eindmeting

Datum: 14/07/14
                                                                                                                                             ik beheers dit
                                                                                                                                          geheel niet….volledig
Beroepshouding


0.1 Ik neem actief deel aan gebeurtenissen in de maatschappij                0      0      0      X      0

      die verband houden met mijn vakgebied
0.2 Ik beheers op een goed niveau de Nederlandse taal en                        0      0      0      X      0
      elementaire rekenvaardigheden
0.3 Ik ben betrokken op de emancipatie van leerlingen en/of                 0      0      0      X      0
      collegae die in een achtergestelde positie verkeren.
0.4 Ik hou me op de hoogte van vernieuwingen in theorie en                  0      0      0      0      X
      praktijk die relevant zijn voor mijn werk
0.5 Ik span mij in om mijn eigen werk in collegiale samenwerking          0      0      0      0      X
      Stelselmatig te vernieuwen

Doorgroei en collegiale hulp
0.6 Ik kan analyserend terugkijken en verander mijn gedrag en              0      0      0      0      X
       houding waar nodig en mogelijk
0.7  Ik sta open voor feedback en vraag om feedback                                  0      0      0      0      X
0.8  Ik zet conclusies om in nieuwe voornemens en gedrag                       0      0      0      0      X
0.9  Ik bespreek mijn functioneren regelmatig met anderen                     0      0      0      X      0
0.10 Ik heb een duidelijk beeld van mijn mogelijkheden en                      0      0      0      0      X
        beperkingen
0.11 Ik ben op de hoogte van ontwikkelingen in mijn vakgebied             0      0      0      0      X

Hygiëne
Ik heb voldoende kennis met betrekking tot
0.12  persoonlijke hygiëne                                                                                     0      0      0      0     X
0.13  het omgaan met ingrediënten                                                                    0      0      0      0     X
0.13  de hygiëne van de werkplaats en apparatuur                                     0      0      0      0     X
0.14  het voedselveilig werken                                                                            0      0      0      0     X
0.15 de HACCP                                                                                                           0      0      0      0     X

Vakkennis
Ik beheers de technieken en warenkennis behorende bij de volgende modules *)
0.16 Module 1                                                                                                           0      0      0      0     X
0.17 Module 2                                                                                                           0      0      0      0     X
0.18 Module 3                                                                                                           0      0      0      0     X
0.19 Module 4                                                                                                           0      0      0      0     X
0.20 Module 5                                                                                                          0      0      0      0     X
0.21 Module 6                                                                                                           0      0      0      0     X
0.22 Module 7                                                                                                           0      0      0      0     X
0.23 Module 8                                                                                                           0      0      0      0     X

No comments:

Post a Comment